
24/09/2025 0 Kommentarer
Vi søger ny kollega på Smallegade
Vi søger ny kollega på Smallegade
# Ledig stilling andre

Vi søger ny kollega på Smallegade
Kontorassistent søges til Den Danske Kirke i Udlandet
Trives du med at modtage og betjene gæster i receptionen og besvare telefonen med et smil? Drives du af at give den gode serviceoplevelse både overfor vores interessenter men også overfor dine kollegaer? Er du en haj til medlemssystemer og god til at arrangere events?
Så er du måske vores nye kontorassistent.
Vi forventer, at du:
- at du har solid erfaring som kontorassistent
- er imødekommende og venlig
- trives med en omskiftelig hverdag, hvor du også ved travlhed holder hovedet koldt
- kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljen
- kan kommunikere på perfekt dansk og kan begå dig på engelsk
- har en god IT-forståelse og et godt kendskab til Office pakken
- har erfaring med CRM-medlemssystemet Microsoft Dynamics 365
- kan koordinere studentermedhjælperens opgaver
Det er en fordel hvis du har kendskab til folkekirken – men ikke en forudsætning.
Vi tilbyder:
- en dejlig arbejdsplads midt på Frederiksberg, Smallegade 47. Få minutters gang fra Metrostationen Fasanvej.
- dygtige og humoristiske kollegaer, der har en uformel omgangstone og prioriterer det sociale samvær højt.
Som kontorassistent bliver du vores ansigt udadtil, og det bliver din opgave, at gæster bliver taget godt imod. Du sikrer, at vores reception, mødelokale og køkken fremstår præsentabelt. Du er god til kunde- og medlemspleje og har et godt servicegen. Du trives med at arbejde selvstændigt med opgaverne.
Du er rutineret til korrekturlæsning og sekretæropgaver som postforsendelse, madbestilling og indkøb. Du sørger for opdateringer i vores medlemsdatabase og arrangerer vores årlige repræsentantskabsmøde.
Du bliver en del af en international arbejdsplads med kollegaer over det meste af verden. På sekretariatet på Frederiksberg er vi et team på 12 personer, som løfter alt lige fra kommunikation, fundraising, økonomi, HR og bestyrelsesbetjening.
Da du bliver ansat i en lille organisation, er det vigtigt, at du trives med opgaver, der kræver kommunikation på tværs. Du formår selv at tilrettelægge dine opgaver, oh du sætter en ære i at skabe en god dialog med såvel vores gæster som dine kollegaer.

Medarbejdere på sekretariatet
Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er normeret til 37 timer pr. uge. Løn ifølge aftale med udgangspunkt i statens overenskomst med HK. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos HR-ansvarlig Margareta Bærentzen på mail mab@dendanskekirke.dk eller på telefonnummer 70 26 18 28.
Ansøgningsfrist: mandag den 20. oktober 2025
Ansøgning inkl. CV og referencer sendes til Margareta Bærentzen på sikker mail via dette link. Klik på Ansøgning i emnefeltet.
Samtaler forventes afholdt i uge 45/46. Forventet starttidspunkt: Senest 15. januar 2026.
Den Danske Kirke i Udlandet er en kirkelig organisation, der arbejder som folkekirke i udlandet og ønsker at skabe muligheder for samvær og fællesskab om alt det der er dansk: sproget, historien og kulturen og vores kristne tro. Se vores film her
og læs mere på www.dendanskekirke.dk.
Kommentarer